Willkommen auf Tagtt!
Friday, 19. April 2024
Tagebücher » my-diary » News, Bilder, Videos - Online
Tagebuch my-diary
2007-03-08 19:12
Allgemein
bin heut wieder spaziern gangen und danach hab ich mei dummes französisch referat no fertig gmacht, mir is echt scho langsam so egal was ich da hab, des is echt so a scheiß
in deutsch ham ma heut a ex gschriem udn ich und anna ham wieder gwettet . ich werd wie immer mal die wette verlieren, weil ich da echt schlecht bin im wetten!! so und etz schau ich dann no fußball an.
heut hat die ganze klass bloß über bayern-real gredet. war so hammer des spiel, wer des ned gsehn hat hat echt was verpasst!!! zum glück is bayern weiter

Tags

Kommentare

Noch keine Kommentare!
Kommentieren


Nur für registrierte User.

my-diary Offline

Mitglied seit: 12.12.2006
DE mehr...
Wirklich beenden?
Ja | Nein

2007-03-08 19:12