Willkommen auf Tagtt!
Tuesday, 23. April 2024
Tagebücher » einhorn » Kommentare
19.03.2009 12:12:28 | von chris zu Maltaweh
Versuche daran zu denken, dass es gute Gründe für einen vorzeitigen Abbruch gab. Jetzt im nachhinein daran zu denken kann man eigentlich nicht. Wenn man mit dem Rauchen aufhört hat man anfangs auch gute Gründe und diese vergisst man nach und nach bis man eben wieder anfängt. Ich habe mich mal v...
06.03.2009 03:39:31 | von chris zu abgeschossen
hmm, chan mer vorstelle wie das isch. es isch halt leider nöd eifach äs eiges gschäft zbetriebe susch würs jede mache. was au immer isch zurziet isch nöd umsuscht und wird dich sträche. so sache wie mit em jürg (wer au immer das isch) sind unagnäm aber gänd eventuell atrieb (dene zeigis...)...
04.03.2009 17:20:51 | von chris zu Kurzmitteilung
wänni uf din account chume und die churzmittelig gsehne lisi immer zerscht --> bin "fruchtbar"... :)
04.03.2009 17:19:38 | von chris zu Heute
dänke, dasst wäg dem ganze stress mit em gschäft und de andere viel spam träumsch. cooli sach mitem chund!
20.02.2009 21:02:06 | von chris zu Kurzmitteilung
wo den? hoffe das es bald wärmer wird :)
04.02.2009 18:35:36 | von chris zu Robins Geburtstag
wow, darf ich dein freund sein :) ich denke aber ein kleines persönliches geschenkt oder so wäre genau so gut gewesen. finde es aber trotzdem top.

einhorn (Selima Aziz) Offline

Mitglied seit: 21.01.2009
37 Jahre, CH mehr...
Wirklich beenden?
Ja | Nein

Tags (Time / Wörter)

keine

Lese (1) / Leser (0) [Liste]

Letzte Leser


Gruppen
keine

Statistik
Einträge: 28
Views 22935